Härlig helg hos dreaish

Halloj!
Nu har ännu en vecka passerat, shiet vad fort tiden går! Denna helg har spenderats hos drea, började med en redig sväng på stan inkluderande kaffe latte och en massa skratt. Åkte hem och hämtade saker i kumla, sen bar det av till drea igen. Fix, och sen chill med två härliga pöjkar, dvs. sanning och konsekvens och lite gott i glaset. Kvällen tog väl slut vid 5 taget..

Dagen idag har också spenderats med drea. Upp, fix, sen till stan för att kolla in ridande militärer. Döds ballt! Lite mer shopping, det blev en tröja, leggings och en krogen topp. Äta mat hos drea, idol, plugg. Sen rullade jag iväg till bussen som tog mig hem till äckliga lilla kumla.

Tänkte slänga in en liten bild på mina inköp. Men asså jag förstår inte, har haft svårt att hitta kläder på H&M, men nu... MASSVIS!


prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0