Lovelier than you

Okeeeey, dålig uppdatering, i know.. sry!!

Sitter med Drea på hennes iv-val, då jag inte kan vara med på mitt... fan, jävla sjukdom! Kan inte träna, eller göra något ansträngande på några dagar.. men det skiter jag i, ikväll blir det massa jävla styrka och kondition. Härligt! Vad har hänt i mitt tråkiga svensson liv då? Jo, det ska jag säga er. Inte ett skit! Eller jo, var på Octoberjam i fredags. Helt underbart kul, kom hem med ett leende på läpparna och några nya nummer i telefon. Killar i min smak fanns det många av. Tackar min goa vän Elin för kvällen! Sen så har jag bara försökt att bli frisk. Inte lyckat, men värt ett försök, haha!

Och idag börjar mitt nya liv! Ska göra en hel omvändning. Stil, motivation, ALLT!
-Träna VARJE DAG! (gör det redan, men lite mer ska det bli)
-Plugga en timma varje dag
-Bli lite mer outgoing
-Ändra min stil litegran, från rnb till lite mer.. kan inte beskriva
-Njuta mer av mitt singelliv
- Blogga lite mer, roligare, mer bilder...
Njaaa där ser ni vad jag har att se fram emot.... hahaha kul liv... Aja ska plugga lite tänkte jag! Men först dela med mig av lite örongodis (ögongodis för den delen)




prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0