I DID IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och nu undrar ni säkert, vad fan har bruden gjort? jo det ska jag berätta, jag har fixat mig sidecut!!! Har också färgat, tagit bort ca 10 cm på längden. Är ganska nöjd faktiskt. Kan också berätta att imorgon börjar min hårdträning, skönt ska det bli! Har en plan om att vara smashing på nyår. Inga onyttiga saker + massa träning.
Just nu sitter och på sängen och pluggar + kollar på Kenzatyra show. dreglar över lite kläder och skor också. Försöker hitta lite som ska funka till min nya frilla :D men går väl sådär! Slänger upp en bild på håret, den får duga för nu. Lovar en bättre bild
P.L.U
(inte så mkt sidecut, men ska nog ta av lite till)

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0