Nervös wtf..

Har nästan precis vaknat, kom hem vid tolv inatt från jobbet. Jobbade på ett bröllop igår, gjorde all special kost + bröllops tårtan. Grymt kul faktiskt, ochj lätt tjänade pengar (som ska sparas till norge). Börjar att känna mig lite nervös inför sommar jobbet. För er som inte vet så ska jag sommarjobba i norge på la baugette, roligt roligt. TÄnk om de tycker att jag suger på jobbet och sparkar mig?! hahaha aja wtf, shit happens. Funderar nu om jag ska jobba nästa helg också!? lätt värt pengarna, men har såååå sjukt mkt, fast det är ju till veckan :p har tills denna vecka, 4 uppsatser, 2 redovisningar + 2 prov. Men går man sprint så gör man. Nu ska jag plugga vidare!

Au revoir mon amis <3


prata på
Postat av: ida

Tack så mycket Ida! Vad glad jag blir :) Du har bloggat rätt länge va? Tror jag har vart inne här förut :)

2010-05-23 @ 19:26:50
URL: http://mrsidh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0