Au revoir

Ska nu sätta mig ner och plugga massa natur. Men jag tänkte att jag skulle skriva något iaf :) Skolan idag har varit lugn. Hade idrott och lite smått och gott, haha! På idrotten... HAHA asså, blev tacklad med huvudet före in i en vägg. Gjorde så jävla ont, men jag kan verkligen se framför mig hur kul det måste ha sett ut! Men jävlar, funderar skarpt på ifall man fått en lätt hjärnskakning, ska googla det sen och se vad det innebär. Helt snurrig, ont i huvudet och mår illa. blä vilket tråkigt inlägg, Sorry! Aja nu ska jag plugga.

Pusshejs peops

prata på
Postat av: ida a

haha, stackare alltså! ville bara pussa på ditt lilla huvud, såg verkligen ut att göra galet ont! hoppas det blir bra iaf :) <3

2010-05-25 @ 22:11:07
Postat av: SV:

aw du är så gullig Ida! :) <3 tja lite ont gjorde det faktiskt, men det känns mucho better idag :) <3

2010-05-26 @ 17:12:17
URL: http://idawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0