Sol sol strålande sol

Hallå folkens! Som rubriken säger så har jag massa solsken här hos mig. Har legat ute och stekt(bokstavligen), lite tråkigt är det bara att jag lider av soleksem. Får alltid soleksem de första gångerna jag solar, är ju fucking genomskinlig. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har gjort slutspurten i skolan för denna termin. Och det har gett resultat! Är överlycklig :D Kommer antagligen få VG-MVG i kriminologi, kanske VG i samhällB. Toppen :D Imorgon kommer världens bästa Josephine hem ifrån USA, hon har varit borta i 10 månader! Så vi tänkte suplisa henne efter skolavslutningen. Och på Fredag åker jag till norge, så nu ska jag fortsätta med packningen.. AA så nervös!

Peace darlos

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0