UTOMLANDS!!!!!!!!!!!!

Halloj.

Hur är det med mina icke existerande läsare? Med mig är det väll sådär, har fått snorig näsa och några graders temperatur höjning i kroppen. Men man ska inte klaga :) Inte när det finns människor som lider!  Sitter och försöker plugga historia, men det går inte så bra.. Koncentration på -nivå. Drömmer mig bort till sommaren och alla dessa händelser. Vad jag vet nu är att jag ska jobba så sjukt mycket, åka utomlands (Ryssland/st.petersburg och usa eller egypten), sedan blir det att fylla 18. Weei längtar så mkt! Då blir det krogen, tatuering och körkort. Men det är ju ett tag kvar tills sommaren och fram tills dess ska jag träna,träna,träna och plugga. Nej men nu mina små gullegrisar måste jag verkligen plugga, skriver lite senare, dagens tips jao ;) Och slänger kanske in en bild på den sjukt snygga sminkningen jag gjorde igår vid 23.30 haha är man uttråkad så är man.

P
E
A
C
E



prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0