Förlåt!

Först vill jag säga förlåt får den dåliga uppdateringen, sist jag skrev var väll...... kommer inte ihåg. Men det ligger många faktorer till att jag inte bloggat, en av dessa är brist på inspiration. De andra tänker jag inte ta upp här, känns lite för privat.

Så vad är nytt?! För min del började det nya året med en så kallad "Nystart". Jag har tagit nya tag i skolan, börjat träna mer, fått mer kontakt med ,låt oss kalla honom "MrN". Jag kände att i år ska jag inte göra massa löften, skapa massa måsten. Så jag bestämde mig för att skapa "nyårs mål". Och med dessa går det framåt!

För att hålla bloggandet intressant så har jag bestämt mig för att om skönhets tips och trix, kläder och lite om vad jag gör om dagarna. Jag vet att jag inte är någon storbloggare, men jag tkr att det är roligt med tips och trix/kläder. Så innan du klagar, U better think twice!

I nästa inlägg kommer mitt omdöme om TRESemmé produkterna.



See ya'll

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0