skoola

sitter i skolan har inget att göra.. kanske skulle gå och ta mig en matbit.. eller jag får se om jag orkar.. att sitta vid datorn är ju faktiskt ganska soft. Sen idag blir det dans och sånt skoj. Funderar på att göra om min blogg. men vet inte hur, ska ta bort min ipod, eller iaf andra den eftersom att jag har fått klagomål på att den startar utav sig själv. Men det kan jag ju förstå men har ingen aning om hur man ändrar sånt. Så ett tips: Stäng av ljudet innan ni går in på min blogg, sen så kollar ni till höger på skärmen och pausar musiken! Ne nu ska jag käka lite mumsig skolmat.. haha

Puss i ljumsken

prata på
Postat av: andrea

Sluta skriv så jävla mkt i din blogg. det börar bli irriterande!



VILL DU HA EN BANAN:D?

2009-09-17 @ 17:09:39
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0