lala

Har nästan precis pluggat färdigt, ligger nu i sängen och kollar på "hemma hos Obama i vita huset". Riktigt intressant faktiskt. Sen blir det att duscha och sen kolla på finalen av SYTYCD. Jag tror att jag vet vem som vinner, men ska nog inte säga något ifall att det är fel.. haha. Imorgon blir det skola, sen dans! KUL!! Måste nog börja dansa lite mer för att jag känner att jag är för rastlös mellan gångerna.

En sak som jag har tänkt på är, Lycka! Vad är lycka? Vad gör människor lyckliga? Jag är som lyckligast när jag dansar. Det finns ingenting så bra som en tung låt, en danssal och en härlig koreografi.. När jag dansar så glömmer jag allt, alla problem osv. Så underbart! Då är jag som lyckligast. Det är så det ska vara.

Peace

 Btw. så saknar jag jossibossimossi

 


prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0