Suger på att uppdatera..

Okej jag vet att jag suger på att uppdatera. Men jag lovar jag ska bättra mig! I helgen har jag inte gjort så mkt, hade tänkt att träffa mina kära vänner i Fredags men de hörde aldrig av sig... ovanligt? Nopps. Så jag sa till mamma att jag kunde vara barnvakt istället, men det var väl tur det, fick ett väldigt tråkigt besked när jag var på gymmet. :( R.I.P... Så det blev en mysig hemmakväll men min söta lillasyster.

I lördags hände det inte så mkt, städade ur min garderob, pluggade och tog det lungt.. Hade tänkt att åka på Örebro festen (tivoli osv.) men orkade inte det med min förkylning..

Idag har min förkylning varit värst om värst.. Fett jobbigt! Slappdag idag med, pluggat matte, kollat på tv ( Mtv weekend break; My super sweet sixteen). Nu ligger jag i sängen med datorn i knät. Mamma kanske ska klippa mig sen, men jag får se om jag vill, nu när det äntligen börjat på att bli långt.. Nej nu ska jag gå och ta mig en kopp tè...

Btw. så har jag hittat en apsnygg klänning, den står nu högst upp på min inköpslista. Tänkte att jag skulle kunna ha den den 16 okt, då det är gymnasiefest, Jungle fever! Om du vill köpa biljetter så hör av dig till mig! :D



Dagens låt: Neyo - Do you?

Maybe this decision was a mistake
You probably don't care what I have to say
But it's been heavy on my mind for months now
Guess I'm trying to clear some mental space

I would love to talk to you in person
But I'll understand why that can't be
I'll leave you alone for good, I promise
If you answer this one question for me

I just wonder
Do you ever
Think of me
Anymore
Do you


prata på
Postat av: andrea

inge jävla do you... "i'm gonna break your little heart in two" snarare ;) föfan

2009-10-05 @ 12:10:42
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0