Panik......

Jag tror aldrig att jag har känt sådan här press att prestera bra i skolan, pressen kommer ju desutom från mig själv, inte från någon annan. Asså jag kommer fan inte nöja mig med G:n, jag ska få bättre betyg än så! Har man planer i livet så har man, och vill man nå dem så vill man. Mina mål i livet är att bli advokat och att flytta från hålan kumla/örebro. Kanske sthlm, eller varför inte satsa stort. New york?! Det skulle vara helt underbart att bo i en fräsch lägenhet mitt i manhattan eller dyl. MEN det är ju så jäkla svårt att lyckas! Då gäller det att ha bra betyg i princip alla ämnen. Och på nått sätt så känns det som att det inte är meningen att jag ska stå och steka hamburgare på mcd, utan jag ska på något sätt nå toppen. Så Nu kommer jag nog att sätta allt annat åt sidan och bara satsa på skolan! Det är nu det gäller, sen är det försent. MEN ändå får jag så dåligt samvete när jag sätter dansen och träningen åt sidan, för att lyckas med dansen har också varit ett mål väldigt länge. JAg vill liksom inte vara en som går på träning en gång i veckan bara för att det är kul, jag vill längre!! FAAN Vad ska jag göra?! Man kan inte satsa på allt, då orkar man inte. Äh vafan jag får väl satsa, när jag går in i väggen så får det bli ett senare problem!


PUSS

Btw. det blir nog gymnasiefest den 31:a iaf en stund :D

prata på
Postat av: Linn

men ida, om du ska satsa måste du ju iaf börja höja din närvaro nu. :P

2009-10-21 @ 19:55:35
URL: http://linnlyngen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0