lalala

hallå :) Whats up? haha

Nu är det nästan bokat och bestämt att det blir Glow festen den 31:a.. WEEI Taggat, Bästa dj:n som ska spela iaf! Just nu sitterjag och pluggar geografi, ska snart dra iväg en stund, men sen blire engelska plugg. Skojskoj.. Haha skolan idag asså! OMG, säger jag bara.. En ur Muff/muf, vetifan, kom fram och försökte att få med mig, jag bara: nja jag vet inte ge mig tid, sen kom han fram igen och började babbla om gratis mat och jag vet inte vad, jag: nja jag vet inte riktig, Han: Jo men du ser ut som en som är bryr sig och lägger ner tid, kom igen.. haha jag vet inte ska man ta det som en komplimang eller?! haha men aja. Jag och Andrea funderar på att gå emot strömen! MEn jag tänkte lägge ner lite tid och kolla på olika ungdomspartier.. Det är ju fett bra att ha i tex. ett CV. NeJ nu måste jag verkligen plugga. Skriver kanske sen.

PEACE OUT

prata på
Postat av: andrea

haha fick du mitt sms :D?

2009-10-21 @ 20:27:19
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0