Jäkla lår helvetes muskel!!!!!!!!!!

Jag och Andreisen hade idrotts lektion idag med våran kära klass. Lyckat!? Jao Björn tkte att vi var duktiga iaf.. BÄST FÖR HONOM DET! haha nej men allvarligt. Känner verkligen att jag vill/ska ha ett MVG i idrott alltså!
Men iaf, när vi hade värmt upp, så skulle jag hålla i strechningen, gick bra tills jag började strecha baksidan av låren. PANG! Muskeln paja.. FAN FAN FAN! Varför ska man ha sån jäkla otur jämt och ständigt!? Först högra låret och nu vänstra. Det här kommer verkligen inte lägligt, vi som har ett ganska "lår krävande" steg på dansen. Men aja, får kolla om jag kan få gå till någon sportmassör eller något likn. WTF! jag är så sur. Äsch, nu ska jag gå ner och kolla idol. Inget festande för mig idag :( men imorgon kanske! Weei 

PUSS 


Funderar på att beställa dessa godingar!

prata på
Postat av: Khoen

haha . now thats some nice shoes!!

2009-10-18 @ 09:46:28
URL: http://khoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0