Idag...

.. har varit en bra dag! haha :) eller nja lite roligare än de flesta. Började dagen med franska, sen matte osv. Hade geografi, men jag och Andreaisen var hungriga så vi fick gå och käka.. så vi käkade och växlade pengar till Glow biljetten. sen duktiga som vi var så gick vi upp till geografin och fortsatte att jobba. Kom på att vi måste köpa biljetterna, och eftersom att vi hade 15 min att "spendera", så drog vi ner till korridoren, och där var det några som var där och promotade Glow och de spelade RIKTIGT BRA musik.. stämningen i skolan var på topp, iaf bland oss partyprissar/danssugna. Fick värsta lusten att bara ställa mig och dansa, men svensk som jag är så fegade jag ur. haha. Nej men allvarligt, tummarna upp för er och den härligt tunga musiken! Så borde vi ha VARJE dag på Rudbeck. Nej men nu ska jag plugga vidare, har geografi prov imorgon + att jag måste packa!

PEACE OUT

Dagens plugglåt:
Elephant man - Fuck you sign


prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0