ey'

haha förstår inte varför jag bara bloggar när det ska till att plugga!? hahah Kanske för att det är så galet TRÅKIGT! Skriver om någon jäkla Nobel pristagare till naturen imorgon, på engelska... fattar inget av skiten, men men.. Hade kriminologi prov idag, kunde verkligen inte koncentrera mig, men det var antagligen karro lokalernas fel! hahaha nejnej nu ska jag inte vara sån, karro lokalerna är ju sååååå mysiga! ;D
Nu sitter jag och gör upp hur dagen imorgon ska vara, Först skola, sen gymmet (+ alla snygga killar!), sen hem och plugga.. det låter ju perfalerfa vafan. Åh vad jag vill att denna vecka ska gå fort, dels för att det är lov nästa vecka och sen för att jag ska åka till min syster i norge och ha kul! GAH vad roligt. Just det funderar på om jag ska gå på gymnasiefesten som är den 31, eller om det blir någon hemmafest, kanske satsar på båda! Aja ne nu ska jag plugga vidare!

PUSS

Dagens låt: Take you down - Chris brown



prata på
Postat av: ebru

så himla fint hår ida! äntligen nya bilder :) FLER TACK

2009-10-19 @ 21:20:44
Postat av: ebru

så himla fint hår ida! äntligen nya bilder :) FLER TACK

2009-10-19 @ 21:21:05
Postat av: ebru

MEN VA hade du provet i våran aula? fasen att jag inte såg dig!!!!

2009-10-19 @ 21:21:57
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en trevlig kväll! :D

2009-10-20 @ 19:56:52
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0