This is it ♥

Har precis kommit hem från bion. Jag säger bara det, This is it♥BÄSTA!! Fyfan vilken bra film asså, fyfan för att han försvann :( He left us too soon! Vilken Inspirations full man. Man kan inte annat än att älska honom, så kärleksfull och down to earth. Blev så jäkla inpirerad av, dansarna, sångarna, hon som spelade gitarr och framför allt av MJ. Asså jävlar i havet vad duktiga dansarna var, och hon som sjöng med Michael, och hon på elgitarr, haha blev typ rörd av deras talang. Fast jag satt typ och små grina hela tiden.. haha. Åh vad häftigt det hade varit att verkligen få se konserten. Och alla små filmklipp som de gjort till de olika låtarna. Aja jag kan fortsätta i evigheter. Men en sak som jag stör mig på, och det har inte med filmen att göra utan det är alla som "kommit på" hur bra Michael är, bara för att han inte finns längre. Själv har jag alltid älskat hans musik, lyssnat på hans musik. Och jag säger bara det. Han var ingen artist, han var ett geni! Och han är en legend!

I say it with love, L-O-V-E!

MJ ♥ The king of pop/music

 

prata på
Postat av: Linn

Asså guuud, jag sa ju det! :D Tur att du fick se den, seriöst, alla borde se den. <3

2009-11-22 @ 21:57:46
URL: http://linnlyngen.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: det är väl nice med skola ;D<3

2009-11-22 @ 23:25:21
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0