Thinking of you...

Hallojsan. Hade det så underbart jävla kul igår, roligt att lära känna nytt folk. Kom hem till Andrea ganska sent igår, och imorse gick vi upp vid 07.30....... omänniskligt. Så just nu är jag väldigt trött. menmen. Hade öppet hus idag på skolan, roligtroligt. Men dock så känns det som att man har skämt ut sig ganska rejält, men livet handlar om att bjuda på sig själv, så jag får väll stå mitt kast. Efter att vi sjungit så vandrade jag och Andrea som två lik, tillbaka till henne. Inte mkt sades på vägen då bådas halsar var helt säriga. Blev att titta på The proposal. RIKTIGT bra film. Sen blev det hem, käka, och nu har jag precis tagit mig ett varmt bad. Det var en liten update. Ska fortsätta att lyssna på spotify, så pusshejs!  


prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0