Revenge is sweeter than you ever were

Idag har det inte hänt så mkt, vaknade med världens huvudvärk.. Blä. sen var det mängder av olika lektioner, sista lektionen så kollade vi på insidan av en gris.. Inte trevligt. Sen när jag kom hem så käkade jag, sedan vart det natur plugg för hela slanten. Tråktråk. Skypade med min kära syster också, hon har äntligen fått internet!så nu behöver man inte få så höga telefonräkningar. Haha! Nu har jag precis målat naglarna och kollat på fotboll. ska sova, det blev lite för sent igår.. Nu hade jag inte mkt mer att skriva. Så godnatt och sov så gott!

PUSS


prata på
Postat av: becky

taack idsyy, ja gillar dom också:)

2009-11-21 @ 14:25:27
URL: http://whyrusoparanoid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0