Igår/idag

Inatt sov jag hos bästa andrea, hade Nilsen med oss en stund också. vilket var jätte kul! Vi kollade på en asrolig film, kände att den passade in på oss lite väll mycket kanske?! haha.. Det var mys iaf! Idag så hämtade mamma mig och så åkte vi till m-berg. Köpte fars-dag presenter, men även jag åkte därifrån med några kassar. Bla. En lång grå basic tjockiströja, Svarta jeans leggings, örhängen, "rökelser" från indiska och en hållare till det. Åkte hem och fixade oss, sen gick vi över till snygg grannen. Var bjudna dit på middag. Riktigt trevligt, drack lite drinkar, åt rysk mat osv. Jag säger bara det, åh fan vad jag vill ha honom(min snygg granne)! Så trevlig, snygg, snäll osv. MEN jag kommer aldrig att få honom! :(

Nej men nu ska jag nog sova, ska upp tidigt och träna imorgon!

PUSS


You stir up my natural emotions
Make me feel like dirt (I’m hurt)
And if I start a commotion
I run the risk of losing you
What is worse

Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love, in love with someone
Ever fallen in love with someone you shouldn’t have fallen in love with

I can’t see much of future
Unless we find out who’s to blame, what a shame
And we won’t be together much longer
Unless we realize that we are the same

Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love, in love with someone
Ever fallen in love with someone you shouldn’t have fallen in love with

Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love, in love with someone
Ever fallen in love with someone you shouldn’t have fallen in love with

You stir up my natural emotions
And make me feel like dirt (I’m a mess)
And if I start a commotion
I only end up losing you
What is worse

Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love, in love with someone
Ever fallen in love with someone you shouldn’t have fallen in love with


prata på
Postat av: andrea

fan va kul om din granne skulle läsa det där :D hahaha! bäst är du <3

2009-11-08 @ 14:26:14
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0