Duplup

Hallelåja. Hur är det med er? Med mig är det sådär.. Har en känsla av att mr/mrs svin har varit frame, detta baserar jag då på snorig näsa, gräslig hosta och en smärtande hals. Men det kan ju vara en vanlig höst förkylning, vilket jag hoppas på. Eller ska man säga vinter förkylning? Det är ju trots allt 1 dec imorgon. Shit vad tiden har rullat på!! Om 25 dagar så är det julafton och snart ny år. Sen är det bara några månader kvar till sommarlovet! Idag så har jag börjat med ett nytt schampo och balsam, Tresemmé. Tänkte prova det i några veckor, sedan kommer en utvärdering, om det var bra eller inte! ska kolla färdig på tv, sen ska jag sova. Måste iväg till skolan imorgon.





PUSSHEJS


prata på
Postat av: nathalie

det är grymt bra. har användt det aslänge och älskar det :) <3

2009-12-29 @ 15:13:32
URL: http://nathalieviklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0