Christmas spirit

Börjar nu känna en riktig längtan till jul! Julskyltning, snön, kalla kvällar i örebro, glögg, musiken, mysiga promenader bland julljusen, ja allt. Lite konstigt för jag brukar aldrig känna en sådan längtan efter jul. Och nu är det inte bara julklappar som jag längtar efter, utan också allt runt omkring. Men det kanske har med att man börjar bli äldre och få andra värderingar i livet. Men visst så vill man ha julklappar, men ni fattar kanske vad jag menar!  Sitter nu och lyssnar på massa jul musik, Favoriten är, Luther Vandross - Have your self a merry little christmas och Chris Brown - This christmas. Åh fan det är vid jultider jag märker hur mycket jag saknar Kj, vi hade ju alltid en stor konsert i conventum vid julen.. Buhu. Till er som inte förstår hur mysig julen kan vara, så säger jag bara, Synd för er!!

PUSS

I don't want a lot for Christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneath the Christmas tree
I just want you for my own
More than you could ever know
Make my wish come true
All I want for Christmas is you





prata på
Postat av: rebecka

äre nåt man borde göra så äre ju att dra till gbg och lisebergs julmarknaD!:)

2009-11-22 @ 12:38:58
URL: http://whyrusoparanoid.blogg.se/
Postat av: andrea

sv: du är snyygggg (L) and baby all i want for christmas is..... you know who ;)

2009-11-22 @ 15:39:00
URL: http://andrealeonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0