klädööör :D

Idag har det inte hänt så mkt.. Var i skolan, hade svenska i några timmar, sen efter det så hade vi "hål" då så gick jag, josse och andrea ut på skolgården och sjöng för Angelica som fyller år idag, grattis till henne! Jag tror fan att vi skämde ut oss lite men what ever liksom ;D... haha. sedan drog vi upp på stan och gick runt lite, josse provade en as snygg peak bikini.. sen så drog vi tillbaka till skolan. hade lite tråk. sedan var det bild, redovisade mitt bildarbete. Jag tror att det gick ganska bra faktiskt. Hoppas det iallafall.

Sen efter bilden så gick jag upp till sveas terazza, där möte jag mamma och co. Så tog vi en liten namnsdagsfika, eftersom att jag, mamma, felicia och elin har namnsdag idag. Efter det så drog vi iväg och innhandlade lite nya saker. Mamma köpte sig en jätte läcker träningsoverall , Felicia fick ett par nya nike skoroch jag fick ett par nya mjukisar, Yankees och en rosa nike tisha :) hittade bild på mjukisarna men inte på tishan. 


Nu sitter jag här och kollar på lite dansklipp och fixar some fresh music. Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det film.. orkar inte hitta på något, känns som att jag ä på väg att bli sjuk eller något. Inte kul. så då är det bättre att ta det lungt, + att jag ska upp i bra tid imorgon och träna.. 

PEACE 


prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0