ey ya'll :D

Har inte skrivit på så länge, men nu gör jag det. Idag har det inte hänt så mkt, skola som vanligt..
det gick väl bra i guess.I går så var det nationella i engelska, lyssna och läsa. jag hoppas verkligen
att jag får bra betyg å nationella, det känns ju som att bara för att vi är sprint klass så ska vi vara as bra
på engelska, så man känner ju av pressen helt klart! Sen så möte jag upp big sis' på stan,
vi runt gick runt och kolla på lite på skor och stuff like that, sen drog vi hem till henne och jag
hjälpte henne att packa. Vid tio i tre någon gång så tog jag tåget hem. När jag kom hem så
atte jag mig och gjorde örhängen (bilder kommer längre ned), ganska nöjd med tanke på att
det var det första paret. och som sagt idag hardet inte hänt så spec mkt, men nu ska jag dra..
slänger in ett par bilder på örhängena.

Om du vill så kan du beställa ett par örhängen, antingen formen som på bilden, fyrkantigform ( tänk dig en gammal stereo med handtag, fett coola. bild på det kommer imorgon eller på söndag), eller valfri form. Du får också välja vilka färger du vill ha, 2-3 färger är det vanligaste, men om du bara vill ha en färg så fixar jag det med. Eftersom at det kostar att köpa in pärlor och liknande så kostar ett par örhängen 30:-, inte så mkt alltså! Är du intresserad så kan du kontakta mig på [email protected] eller länma en kommentar :D

     
  spegeln var lite smutsig haha (A

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0