Eh vafan...

Alltså jag är så jäkla trött på att alltid vara den som ska bry sig, den som alltid ska ställa upp, den som alltid ska vara glad och ta allt med ett leende. Tydligen så räcker det inte.. Ska det vara så jäkla svårt? NEJ! Vänskap handlar om att ge och ta, inte bara ta, ta, ta. Dryghet och så vidare, vad fan handlar det om? Precis såhär var det ett tag i nian. Och jag orkar inte med samma diskussioner igen. Men jag vet inte det kanske bara är jag som är för snäll som bryr mig om mina vänner?! Om det är så, då är det dags för en förändring frånmin sida, för så här kan jag fan inte ha det. Blir ju helt depp när jag hör att ens vänner inte tkr att man ställer upp osv. Nej nu är det dags för en förändring. Från och med nu kommer jag inte att bry mig, jag kommer att vara likaa dryg som vissa är emot mig, jag kommer bara att umgås med vissa när jag tkr att det passar mig (det är så jag känner, att jag bara är någon slags extra/reserv vän som kan användas när alla andra är sjuka eller inte vill ställa upp), ja jag kommer helt enkelt vara som vissa utav mina så kallade vänner, är emot mig! Bara så att ni vet..... PUSS OCH GODNATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


prata på
Postat av: andrea

<3

2009-05-30 @ 12:30:36
URL: http://andrealeonora.blogg.se/
Postat av: J

:( ida?

2009-05-30 @ 17:22:01
URL: http://josephineqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0