Idag

Idag  har det inte hänt så mkt. Först jobba, sedan när jag kom hem så åkte jag och mamma och handlade lite. Efter det det så fick jag skjuts till gymmet, så då gymmade jag i en timma och tio min, sen så gick jag upp och satte på mig bikini. Sen gick jag upp till solariet o solade i en halv timme.. FETT skönt :D Sen åkte jag hem och tog en dusch och så gjorde jag ansiktsmask + hårinpackning. Det var också fett skönt. Man känner sig så fräsch efteråt. Nu har jag precis målat naglarna och så kollar jag på Paris Hiltons BFF, så patetiskt att det blir kul haha.. Aja nu ska jag kolla vidare sen blir det nog att sova, är så jäkla trött. 

Jajust det fick mina betyg idag, allt jag kan säga är att jag HATAR min svenskalärare!!!!!!!!!!!!!!!

Puss och Godnatt 

You are the only one who has ever touched my heart,
It will always be yours

prata på
Postat av: ida ahlsson

vadå, vad fick du i svenska? hon är ju lite wierd =) haft en bra sommar hittils?

2009-06-17 @ 11:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0