...

Hallojsan.
Har inte skrivit på länge, jag vet! Men har haft ganska fullt upp. I måndags började jag på mitt sommarjobb på ett dagis vid Malmen. Så underbart roligt är det, och barnen dom är fööör goa. Jobbar 8 till 14.30 så inga härliga sommarlovs morrnar för min del. Har också jobbat hos mormor tre helger i rad. väldigt bra om man behöver pengar. Det behövs nu kan jag säga med tanke på att vi åker till norge nästa helg. I helgen var det en stor fest då Glada kören firar 10 år tillsammans. Första gången att vara ute bland gästerna och det gick ju ganska bra tror jag :) kul var det iallafall. Det var så jäkla underbart i helgen, Folket, stämningen ja allt! Även fast det är lite mkt så är det så skönt med sommar lov, inte behöva gå till skolan och träffa allt folk, SÅ SKÖNT!!!!!!!!!!!!! Så jäkla kul att ens så kallade "vänner" hör av sig. Är så jäkla trött på att det bara ska hänga på mig att man ska hålla kontakten....... aja nu ska jag ta det lite lungt för imorgon är det jobb igen....

I want u but i cant have u!

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0