I would never hurt you!

Halleloja!

Igår var jag på bio med Andrea och hennes vän Sebbe, vi kollade på New Moon. Riktigt bra film, 5/5 toasts haha. Snygga pojkar var det med i filmen också, och enligt mig var delarna när Jacob var utan tröja, de bästa! haha wonder why!? Riktigt läcker pojk asså. Och enligt mig så väljer Bella fel kille. Kan inte vänta tills nästa film kommer ut på bio, den ska ses!! Idag kommer det bli en heldel plugg. Sen så blir det väll att åka och ta en spruta, vill inte! Men mammsen min tvingar mig..... Skulle ha behövt jobba idag, men får inget svar från min boss, så det struntar jag i! Nu ska jag sätta på spotify och fortsätta med pluggeritt.
Puss hejs :D 

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0