GASH!

Tänkt börja med att dansen började idag och det var kul! Men jag är inte på så bra humör så nu blir det ett deppit inlägg..

För det första så saknar jag min storasyster så jäkla mycket.. för er som inte vet så har hon flyttat till norge. Och jag och min kära storasyster har en väldigt bra relation till varandra, vi pratar om allt och ingenting. Det är henne jag går till med problem och hon är en person som jag alltid kan lita på.. Så det är lite jobbigt att inte ha henne här hemma/örebro. Just nu skulle jag verkligen behöva min syster.. Kärleks problem... Jag är ganska så väldigt intresserad av en kille, men (som det vanliga problemet brukar vara) så vet jag inte om han känner något.. BLÄ!!!!!!!! Det värsta är att under sommaren så har vi pratat lite och umgåts men nu behandlar han mig som luft... KÄRLEK SUGER BALLE!
Aja ni ska inte behöva läsa om mina problem.. Imorgon blir det skola, börjar vid halv tio, introduktions dag. kulit :)
Nu ska jag sova så,

PEACE


prata på
Postat av: R

du va saknad idag hörrödu<3

2009-08-28 @ 18:32:30
URL: http://whyrusoparanoid.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jeg elsker deg! Værldens bæsta lillasyster! Du klarar allt Ida, bara inte gå på hans charm! Du ær værld bættre æn det. Nær jag kommer hem på fredag ska vi prata om allt!! Då får vi ha elin och ida time! :D Saknar dig massa och tænker på dig jæmt! Puss puss Elin

2009-09-06 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0