BLÄ!!

Allt känns bara, just det, BLÄ!
För det första; skolan börjar om två veckor, TVÅ VECKOR!!! vart fan har sommaren tagit vägen liksom, DAMP! kollade schemat och vi går helt konstiga tider..

För det andra; KÄRLEK SUGER!! När man hittar någon så blir allt bara sär, och varför ska killar jämt leka med tjejers känslor för?! tror dem att de bara kan strula runt och sen låtsas som ingenting? GAAAASH...

För det tredje; Så saknar jag Josse som är i Usa grymt mkt! kan inte fatta att man inte kommer att träffas på tio månader.. det är sjukt :(. Saknar också Andrea sjukt mkt! Måste verkligen träffas när hon kommer hem, och då blir det väl party kan jag tänka mig!

Det enda positiva är att jag ska rida för första gången på TRE år imorgon! Och just det fyller om nio dagar så det är väl också något att se fram emot. :) aja nu ska jag kolla färdigt på Twilight.. 
                  
                                                                             

Peace        

prata på
Postat av: nathalie

gud vad kul att rida, seriöst! <3

2009-08-05 @ 22:03:52
URL: http://nathhalie.devote.se
Postat av: Linn

Blire partaj när du fyller eller? :D :*

2009-08-06 @ 00:24:23
URL: http://linnlyngen.devote.se
Postat av: ebru

IDA VAR ÄR DU BABY? du är aldrig inne på msn och du hörde inte av dig angående reunionen vi hade i tisdags. IDA I MISSSSS U logga in på msn någon gång tack! vi ska ha grill/filmkväll hos frida på söndag, KOM!!!!

2009-08-06 @ 14:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0