090403

whats up ya'll!!? kollade nyss på statistiken och såg att antalet besökare har ökat ganska kraftigt, vilket gör mig happy. just nu ligger jag i sängen och försöker att fixa lite bra musik så att man kan börja tagga tills imorgon! Fett nice blir det. har äntligen bestämt vad jag ska ha på mig haha, hade lite svårt med det. det blir nog bra tillslut. En anna grej som är fett nice är att det är PÅSKLOV, det kommer verkligen i tid!!

Jag vill bara tacka alla underbara vänner som jag har fått nu på gymnasiet, ni vet vilka ni är! Utan er hade jag aldrig orkat med skolan, hade det inte varit för er så hade jag bytt klass för länge sedan! Ni är så goa, snälla och ni ska veta att jag tkr om er för det ni är!! Puss på er säger jag bara!

okej nu har jag fått skriva det! ska nog släcka nu annrs så kommer jag att somna med datorn på, tvn på och levande ljus tända haha, så trött är jag.
skriver mer imorgon tror jag, om jag hinner det vill säga!
godnatt och sov gott.

Kiss

prata på
Postat av: Anonym

vart dansar du?

2009-04-07 @ 21:24:36
Postat av: Svar till anonym

Just nu dansar jag på nerikes dansinstitut men eftersom att jag vill satsa på dansen och dansa lite mer heavy stuff så ska jag börja dansa i sthlm :)

2009-04-07 @ 22:19:51
URL: http://idawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0