uppdatering

Har inte skrivit på länge så jag tänkte ta en snabb uppdatering,
I fredags så hände det inte mkt, slappade och myste med familjen, kollade också på Talang. HAHA säger jag bara!

I Lördags så blev det schools out med tjejerna, FETT kul. så jäkla tung musik var det, dansade bootyn av mig ;) haha ne men serri, så jäkla kul att dom har såna grejer för oss som inte får gå ut på krogen! borde ha det oftare.

I Söndags så vart det att plugga lite och sånt, verkligen ett måste. har två prov och ett stort läxförhör när vi kommer tillbaka till skolan. SUCK! sedan så var det Mary Kay möte med syster, hon vissade lite sminkningar och så frågade hon lite frågor sedan så beställde jag ett lipgloss och en ögonskugga. Om det är nåfon som vill börja med Mary Kay så är det bara att säga till och så så fixar jag så att min  syster ringer till den..

Igår
så vart det inte mkt gjort pluggade och så vidare.. hjälpte till lite hemma också, något måste man ju göra för att hjälpa till. sedan så satte jag mig och gjorde en Ipod som ni ser vi sidan --------->

Idag
så har jag varit hos doktorn och kollat mina öron, allt såg bra ut så imorgon blir det att ta hål i flärpen haha :D efter det så fikade jag på elins jobb myspys. Sen så åkte jag hem och käka och efter det så åkte jag och sjöng, och nu ligger jag här och ska snarft sova. Ska upp vid 07.30 för att jag ska iväg och vara och träna i hallsberg vid 0900...... hoppas att det går bra så att jag kan få mitt gymkort snart..
Aja Godnatt och sov gott alla :)

Kiss

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0