tlött.....

ey.
inte mkt speciellt som har hänt idag.. Våra snälla lärare har ställt in alla lektioner på förmiddagen eftersom att mer än hälften av klassen ska skriva nationella. o eftersom att jag redan har gjort det muntliga nationella så behöver jag inte gå till skolan imorgon, FETT VÄRT :D.  så imorgon blirr det att plugga och om det är bra väder så ska jag ta mig någon timma o steka i solen.sen på kvällen så ska jag nog dra till tullängen, det är dansens dag och många tunga grupper ska dansa så det blir nog nice!
asså en annan sak, jag har nu bestämt mig att jag ska sluta smsa folk, eftersom att jag aldrig får några svar. FETT irriterande! som idag på eftermiddagen så skickade jag sms till 4 st i min klass för att kolla vart dom var för att jag behövde fråga en sak, fick inte svar av en enda! Vafan det kostar liksom pengar, och smsar an någon så vill man ju ha svar eller hur?! aja what ever orkar inte bry mig om sådana små saker......
ska plugga lite nu... skriver kanske lite mer sen.

PEACE

prata på
Postat av: kristin

HAH! du smsade mig! men jag hade 0,89 öre kvar så det gick si och så med svarandet!

2009-04-29 @ 14:41:29
Postat av: Ida

Det är lungt :) blev mest irriterad över att några som jag vet har abonemang, att dom inte svarade.. och att man har inte har pengar på mobilen kan man ju inte göra någonting åt ;D

2009-04-29 @ 16:43:24
URL: http://idawestling.blogg.se/
Postat av: Anonym

att du skriver att du inte bryr dig är inte sant jue. Du skriver jue om det elr hur?

2009-05-05 @ 13:08:27
Postat av: Till anonym

Jag skrev att jag inte orkar bry mig om sådana små saker. men jag behövde bara skriva om det för att jag var ganska irriterad vid den tidpunkten. men om det stör dig som inte skriver vad du heter, så kanske du inte borde läsa eller hur?

2009-05-05 @ 13:55:54
URL: http://idawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0