SKOLA!

Har precis slutat.. samhällen blev inställd för att hon hade gjort fel med någon sak, så det var frivillig närvaro. så nu sitter jag i biblioteket och skriver om min engelska. eftersom att internetet särade igår så jag kunde inte skicka det till john, så då får jag göra det nu istället. hade håll förut så då drog jag och andrea upp på stan och fixade lite inför schools out! fett pumpad! kommer att bli fett tungt hahahahahahahah :D synd bara att josse inte ska med men hon kanske hänkar någon annan gång :) sen blir det dans, TAGGGGGGAAAD :D Och jag säger bara en sak, PUSSvädret!!! Aja nu ska jag skriva på så att jag kan bli färdig någon gång idag.

Pöss  

prata på

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0