Okej

har inte skrivit på aplänge! tänker inte uppdatera heller.... hahahaha
sitter och skriver om modet i frankrike! FEEETTT BORING!! aja ska inte klaga
men man kan ju inte låta bli... Känner mig så jäkla stressad med betygen! Pressad att prestera, men jag ska nog ta det lite lungt annars så kommer jag aldrig att palla 2 år till. + att det är så tomt i skolan utan ma girls! men dom kommer ju hem från spanien på snart så det är ju braigt :D. Imorgon blir det dans, fett taggat! Ska kolla lite på möjligheter
att åka till Bounce summercamp. Vore så jäkla nice. Men har ingen aning om vart jag ska bo om jag åker! Antingen blir det de eller så ska jag satsa på att åka utomlands med syster i sommar, det vore ju också ganska så nice! :D aja nu ska jag göra lite nytta ;) bloggar senare.

PEACE   

                        Dans ?                                            semester ?        

prata på
Postat av: louizz

ja visst är han de :D

2009-04-22 @ 15:01:59
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: louizz

Bounce är fett värt!

2009-04-22 @ 15:02:51
URL: http://louisehessel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0