I Never Said I Was An Angel!

Tjoo
var ganska länge sedan jag skrev, har börjat tappa suget igen.. aja man kan ju säga att jag har lite viktigare saker för mig! Har precis suttit och skrivit in alla prov, läxor, inlämningar med mer.har räknat ut att på 5 veckor så har vi 11 grejer som vi ska göra till skolan.. SUCK!!!!!!! Är så jäkla stressad, har haft värsta känslo sammanbrotten, hjärtklappning flera gånger idag, har en svag tanke om att det kan vara pga stress, men vad vet jag. så jag bestämde mig för att jag skulle ha en stress fri kväl, så på eftermiddan har jag bara slappat. först fika hos min kära syster, sedan kom mamma, peter och Felicia o hämta mig hos elin. sedan åkte jag hem och käka o nu har jag sutti någa timmar här och kollat på kläder, dans klipp och lyssnat på musik :) det är livet! nu ska ja lägga mig och kolla på film eller något, misstänker att det kommer att bli Honey som vanligt ;) hhahahahaha.
just det har kollat upp lite dancehall kurser tills hösten också :D
puss på det.

Hittade ett par asläckra skor som kommer passa perfekt till sommarn, vad sägs ska jag beställa? :D 


prata på
Postat av: Anonym

hehe tack, bara sanning! lilla örebro asso...

2009-04-28 @ 13:35:43
URL: http://louisehessel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köp dom ida, fett snigga :D!

2009-05-01 @ 12:04:10
URL: http://josephineqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0